En lätt och följsam fotbollströja!
Den är så lätt att den knappt märks. Den här fotbollströjan är särskilt framtagen för att se till att du får ett följsamt och lätt plagg för träningen. Varje material har valts med omsorg för att nå upp till kraven för de mest krävande spelarna.
DESIGNED BY ... över 300 damspelare!
#KIPSTAWOMEN
Vi är oerhört stolta över den här tröjan, som vi har tagit fram med hjälp av över 300 damspelare. Varje steg i utformningen har gjorts i samarbete med över 300 kvinnor.
Vi på Kipsta lägger mycket vikt på att produkten ska nå upp till våra användares krav. Därför involverar vi er i vår tillverkningsprocess!
Inkludering – vår främsta motivation!
#SUBLIMEYOURGAME
Varje dag arbetar vi med att ta fram smarta produkter för att ni ska få en bättre upplevelse på fotbollsplanen.
Vårt löfte till er är att vi ska göra fotbollen roligare! Med den här kollektionen ville vi se till att de fyra versionerna av tröjan täcker era behov och krav, så att alla kvinnor kan känna sig bekväma på planen. #SUBLIMEYOURGAME
Var med och ta fram vår nästa kollektion!
Vi på Kipsta gör vårt bästa för att förse så många fotbollsspelare som möjligt med rätt sportutrustning. Därför har vi tagit fram en fantastisk grupp medskapare, med mer än 200 passionerade fotbollsspelare som hjälper oss att designa våra kollektioner genom att ge synpunkter, svara på enkäter och delta i tester.
Du kan gå med i vårt community och hjälpa oss med våra kollektioner genom att klicka på länken: https://cocreation.decathlon.fr/projects/1526 .
Kipsta design and engineering center: know-how made in France
KIPSTADIUM i norra Frankrike är vårt centrum för utveckling av fotbollsprodukter, med märket KIPSTA. Utvecklingsteamet för textil består av hängivna fotbollsspelare, produktchefer, ingenjörer, modellmakare och designers, liksom en panel för produktcertifiering och testning.
Det är denna savoir-faire made in France som vi använt oss av när vi tagit fram plaggen i produktserien Viralto. Vi ville kunna erbjuda dig både design och teknik till bästa pris.