Referens : 8380100
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
HOPPREP FITNESS CARDIO

Hopprep 100 Vuxen Svart DOMYOS

DOMYOS
4/5
Decathlon
tills 29kr -%

Från

29kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
* Från så långt lagret räcker
29kr %
Innan0krNu29kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

* Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
Kolla tillgänglighet
Vårt hängivna team har tagit fram det här hopprepet för den som vill börja träna och lära sig tekniken. Hopprep 100 kan justeras efter just din storlek. Perfekt för nybörjare.
GRATIS frakt till din Decathlonbutik
GRATIS frakt till ombud vid ordrar över 299kr
(gäller endast varor som kan skickas till ombud)
GRATIS returer
Boka online
Hämta inom 2 timmar
Betala online

PRODUKTENS FÖRDELAR

Justerbara Rep på 3 meter som kan anpassas efter din storlek.
Ergonomiskt grepp Tunna plasthandtag, lätt knottrig yta för bättre grepp.
Åkkomfort Hopprep utan rullager. För nybörjare som inte hoppar så snabbt.
Nötningsbeständig Rep i PVC för användning inomhus på slätt underlag som inte sliter.

TEKNISK INFORMATION

Hopprepets fördelar

Hoppa hopprep är ett effektivt sätt att bränna kalorier, gå ner i vikt, förbättra sin form eller få en platt mage. Det är både enkel och komplett träning som förbättrar balansen och ger bra hållning. Hopprepsträning kommer att tillämpa musklerna på nederdelen av kroppen, samtidigt som det formar armar, axlar, rygg och mage. När man lärt sig, är det en sport som hjälper till att öka uthållighet och kapacitet.

Hur justerar man hopprepet?

För att bestämma längden, sätt ned en fot på mitten av hopprepet. Dra sedan handtagen uppåt på sidorna av kroppen. För nybörjarnivå eller avslappnad längd, ska handtagen räcka till axlarna. För expertnivå ska de vara kortare och räcka till naveln ungefär.

Justera enkelt i tre steg

När du bestämt längden:
1. Håll repet på utsidan av handtaget för att få ett överskott (överskottet beror på din storlek och din nivå som tidigare förklarats).
3. Klipp av överskottet.
4. Sätt tillbaka repet och justera som i början.
Hopprepet är redo att användas!

Hoppa riskfritt

Du ska hoppa samtidigt som du drar in magen och spänner magmusklerna Spänn bäckenet för att undvika att korsryggen kröks vilket kan leda till smärta och att ländkotorna skadas. För att bli bra på att hoppa och få bra balans bör du först hoppa två gånger per rotation på repet: eller två gånger på höger fot och sedan två gånger på vänster. Vi rekommenderar starkt att du använder skor för stötdämpning.

Energiförbrukning

15 minuter hopprep är lika mycket träning som 30 minuter löpning.
1 timmes träning kan bränna upp till 725 kalorier!

I våra videor får du tips om hur du kan använda våra produkter.

Domyos.com Vi har videos med träningstips med tränare från Domyos Club.

Se fler Se färre

MATERIAL OCH RÅD

Komposition
Rep
100.00% polyvinylklorid (pvc) - ftalatfri
Handtag
100.00% Polypropylen
Skötselråd: Tvätta med en fuktig trasa.
Förvaringstips Det är lämpligt att sträcka repet från en fast punkt att förhindra att det rullar ihop sig.
Begränsad användning: Vi rekommenderar starkt att du använder skor.

VÅRT ENGAGEMANG

Garanti: 2 År

DINA OMDÖMEN

PRODUCTREVIEWSSTAFFTITLE