Referens : 8577833
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
BADKLÄDER OCH UTRUSTNING FÖR AQUAGYM AQU

Set om två hantlar för vattengympa Pullpush mesh blå orange NABAIJI

NABAIJI
3.7/5
3.7/5
Decathlon
Pullpush i mesh för att träna styrka och uthållighet mer effektivt. Vill du ha de perfekta hantlarna för att träna styrka och uthållighet?I mesh för att öka motståndet i vattnet.

Produktens fördelar

Styrketräning Variera övningarna för effektiv toning av överkroppen.
Mångsidighet Passar för många olika övningar som stärker överkroppen

Teknisk information

FÖRDELARNA MED VATTENGYMPA

När du tränar workout i vatten blir kroppen lättare och rörelserna utförs enklare, trots att vattenmotståndet skapar ett ökat motstånd i jämförelse till luft.Musklerna arbetar hårdare under vattengympa och det är en skonsam träningsform.
Så sätt igång!Din kropp kommer tacka dig, du stärker hjärtat, förbättrar hälsan och humöret!

UTNYTTJA VATTENMOTSTÅNDET FÖR ATT STÄRKA KROPPEN

Intensifiera aquafitnesspassen med dessa Pullpush i mesh, utveckla din kondition och stärk kroppen.
De är lätta att hantera och den stora perforerade ytan kring händerna ökar vattenmotståndet.
Du kan träna med två mål:
- öka pulsen och konditionen med hjälp av hastigheten och kraften du lägger i rörelserna
- stärka kroppen med hjälp av vattenmotståndet

VARFÖR SKA MAN TRÄNA MUSKELTONING

Toningsövningar hjälper kroppens muskler som är lite svagare.Med övningar som använder kroppsvikten som motstånd eller med lättare motstånd så stärker du en speciell muskelgrupp.Muskeltoning eller -träning är både en effektiv träning och bra för rehabilitering.Du kan påskynda din utveckling och boosta din prestation.

PRODUKTINFO

Pullpush Mesh säljs i par.

ANVÄNDNINGSRÅD

Placera händerna på handtagen och sänk ner axlarna för att öka känslan och fullt ut utnyttja vattnets välgörande effekter. Ändra handpositionen på handtaget för att variera övningarna.

RÄTT POSITION VID TRÄNING OCH NÅGRA EXEMPEL PÅ ÖVNINGAR VISAS HÄR NEDANFÖR

Grundposition: Håll ryggen rak, ha fötterna stadigt placerade mot golvet och knäna lätt böjda. Nu är du redo att börja!

ÖVNING N°1 : TRÄNA AXLAR OCH ARMAR

> Inta grundposition
> Ha böjda armbågar och placera händerna i brösthöjd. Sträck sedan ut den ena armen i taget, och tryck ned mot bassängbottnen.

ÖVNING N°2 : STÄRK RYGG, AXLAR OCH ARMAR

> Inta grundpositionen
> Tryck dina armbågar mot dina revben, placera handflatan framåt, sträck sedan ut en arm i taget och dra tillbaka dina böjda armbågar bakåt, och rulla samtidigt axlarna bakåt och framåt.

ÖVNING N°3: TRÄNA AXLAR, ARMAR OCH MAGMUSKLER

> Inta grundposition > Tryck dina armbågar mot dina revben, placera handflatan framåt, sträck sedan ut en arm i taget och korsa från vänster till höger och vänd bröstet åt båda sidorna, och återgå sen till grundpositionen.

Se mer Se mindre

Material och råd

Komposition
Huvudmaterial
100% Polyester
Handtag
20% TPR, 80% Polykarbonat
Skötselråd: Skölj i rent vatten efter användning.

Vårt engagemang

Garanti: 2 år

Omdömen

Personalens omdömen