Referens : 8569430
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
BADKLÄDER OCH UTRUSTNING FÖR AQUAGYM AQU

Flytbälte NEWBELT Blå NABAIJI

NABAIJI
Decathlon
tills 199kr -%

Från

199kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
* Från så långt lagret räcker
  • Postombud (gratis över 399KR) Beräknat leveransdatum 28/10/2020 49kr
  • Hemleverans Beräknat leveransdatum 30/10/2020 149kr
199kr -%
Innan0krNu199kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

* Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
Lagerstatus i butik
Med detta bälte är det lättare att förflytta sig både på djupt vatten och under aquagym och aquajogging. (Användaren bör vara simkunnig) Flytbältet föreklar förflyttning under vatten, och gör det även lättare att hålla sig vid ytan. Storlek S = 55-70 kg / M = 70-85 kg / L = 85-100 kg

Produktens fördelar

Enkelhet En rem framtill gör det snabbt och enkelt att ta på.
Formar sig efter kroppen Ergonomiskt formad i ryggen för att ge bra stöd.

Teknisk information

FÖR VILKA AKTIVITETER

För aquagym och vattenjogging.
Vattenjogging är en vattenaktivitet som innebär att man förflyttar sig i vattnet på samma sätt som om man sprang på land. På så sätt kan du forma kroppen genom att höja pulsen och öka kondition och uthålligheten på lång sikt. Du kan träna på djupt vatten med ett flytbälte eller där du bottnar med fötterna på en speciell matta.

BEKVÄM ANVÄNDNING

Bältet i EVA-skum håller bysten vid vattenytan. Det sitter bra runt ryggen för bästa komfort vid träning.

RÄTT POSITION VID TRÄNING OCH NÅGRA EXEMPEL PÅ ÖVNINGAR VISAS HÄR NEDANFÖR

Grundposition: bältet ska ligga mot ryggen. Håll ryggen rak och överkroppen lätt lutad framåt. Nu är du redo att börja!

ÖVNING 1:

Spring i vattnet för att stärka hela kroppen: Inta grundpositionen + gör en gungande rörelse med motsatt arm och ben framifrån och bakåt. Tänk på att böja knäna, sträcka ut benet och sedan dra tillbaka det och skjuta vattnet bakåt.

ÖVNING 2:

Sparka med fötterna, en i taget, för att stärka benen: Inta grundpositionen + dra upp knät mot bröstet och sträck ut benet åt sidan. Byt ben och upprepa rörelsen.

ÖVNING 3:

Knälyft som ökar pulsen och stärker huden: Inta grundpositionen + dra upp knät till bröstet och sträck sedan ner benet mot botten. Byt ben och upprepa rörelsen.

Se mer Se mindre

Material och råd

Komposition
Struktur
100.00% EVA
Skötselråd: Torka efter varje användning.

Vårt engagemang

Garanti: 2 År

Omdömen

Personalens omdömen