Referens : 8547952
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
BADKLÄDER OCH UTRUSTNING FÖR AQUAGYM AQU

Flexistång för aquagym och aquafitness blå NABAIJI

NABAIJI
Decathlon
tills 79kr -%

Från

79kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
* Från så långt lagret räcker
  • Postombud (gratis över 399KR) Beräknat leveransdatum 03/11/2020 49kr
  • Hemleverans Beräknat leveransdatum 05/11/2020 149kr
79kr -%
Innan0krNu79kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

* Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
Lagerstatus i butik
Vi har tagit fram detta redskap som stärker hela kroppen vid aquagym och aquafitness.Storlek 1m x 6,2 cm Flexistången hjälper dig att variera dina övningar och kan även användas som stöd för att träna t.ex. magmusklerna.

Produktens fördelar

Mångsidighet För övningar som fokuserar på muskelstyrka, bålstyrka och smidighet
Enkelhet Den ergonomiska sexkantiga formen gör den lättare att greppa

Teknisk information

FÖR VILKA AKTIVITETER

aquagym, aquafitness och andra lugnare vattenaktiviteter.

UTNYTTJA VATTENMOTSTÅNDET FÖR ATT STÄRKA KROPPEN

Stärk musklerna på ett mjukt sätt med aquagym och utnyttja vattnets välgörande effekter. Du kan också använda den som stöd för att träna magmusklerna.
Flexistången ökar din träffyta i vattnet och skapar extra motstånd som stärker överkroppen, framför allt: armar, rygg och axlar.

RÄTT POSITION VID TRÄNING OCH NÅGRA EXEMPEL PÅ ÖVNINGAR VISAS HÄR NEDANFÖR

Grundposition: Håll ryggen rak och placera flexistången över ryggen nedanför dina axlar. Den ska ligga horisontellt för att agera flythjälp.
Håll ut armarna på båda sidor på flexistången. Sen är det bara att sätta igång!

1. TRÄNA SIDMUSKLERNA:

Inta grundpositionen + för upp knäna till bröstet och sträck sedan ut båda benen samtidigt åt ett håll, för tillbaka knäna mot bröstet och sträck ut benen åt andra hållet.

2. TRÄNA MAGMUSKLERNA:

Inta grundpositionen + för upp knäna till bröstet och sträck sedan ut båda benen samtidigt framåt, fäll tillbaka bäckenet och för benen bakåt.

3. TRÄNA BENEN MED SAXRÖRELSER

Inta grundpositionen + placera dig i sittande ställning, sträck ut benen framför dig en bit ifrån varandra, korsa sedan benen och för tillbaka dem med små snabba rörelser.

Se mer Se mindre

Material och råd

Komposition
Skum
50.00% Lågdensitetspolyeten (LDPE), 50.00% EVA
Skötselråd: Skölj i rent vatten efter användning.

Vårt engagemang

Garanti: 2 År

Omdömen

Personalens omdömen