Referens : 8547952
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
BADKLÄDER OCH UTRUSTNING FÖR AQUAGYM AQU

Flexistång för aquagym och aquafitness blå NABAIJI

NABAIJI
Decathlon
tills 69kr -%

Från

69kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
* Från så långt lagret räcker
69kr -%
Innan0krNu69kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

* Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
Kolla tillgänglighet
Vi har tagit fram detta redskap som stärker hela kroppen vid aquagym och aquafitness.Storlek 1m x 6,2 cm Det här flythjälpmedlet gör att du kan träna ryggmusklerna och magmusklerna i vattnet.
GRATIS frakt till din Decathlonbutik
GRATIS frakt till ombud vid ordrar över 299kr
(gäller endast varor som kan skickas till ombud)
GRATIS returer
Boka online
Hämta inom 2 timmar
Betala online

PRODUKTENS FÖRDELAR

Mångsidighet För övningar som fokuserar på muskelstyrka, bålstyrka och smidighet
Enkelhet Den ergonomiska sexkantiga formen gör den lättare att greppa

TEKNISK INFORMATION

FÖR VILKA AKTIVITETER

aquagym, aquafitness och andra lugnare vattenaktiviteter.

UTNYTTJA VATTENMOTSTÅNDET FÖR ATT STÄRKA KROPPEN

Stärk musklerna på ett mjukt sätt med aquagym och utnyttja vattnets välgörande effekter. Du kan också använda flytkraften för att träna magmuskler och andra muskler.
Flexistången ökar din träffyta i vattnet och skapar extra motstånd som stärker överkroppen, framför allt: armar, rygg och axlar.

ANVÄNDNINGSRÅD

Vi rekommenderar att du använder flexistången som flythjälp för att träna magmuskler och ben mot slutet av passet. Du kan också använda den ergonomiska formen och flytkraften för att för att göra frånskjut och stretcha musklerna.

3 ÖVNINGAR ATT BÖRJA MED

Grundposition: Håll ryggen rak och placera flexistången bakom dig under axlarna. Nu är du redo att börja!

1. TRÄNA SIDMUSKLERNA:

Inta grundpositionen + för upp knäna till bröstet och sträck sedan ut båda benen samtidigt åt ett håll, för tillbaka knäna mot bröstet och sträck ut benen åt andra hållet.

2. TRÄNA MAGMUSKLERNA:

Inta grundpositionen + för upp knäna till bröstet och sträck sedan ut båda benen samtidigt framåt, fäll tillbaka bäckenet och för benen bakåt.

3. TRÄNA BENEN MED SAXRÖRELSER

Inta grundpositionen + placera dig i sittande ställning, sträck ut benen framför dig en bit ifrån varandra, korsa sedan benen och för tillbaka dem med små snabba rörelser.

Se fler Se färre

MATERIAL OCH RÅD

Komposition
Skum
100.00% EVA
Skötselråd: Skölj i rent vatten efter användning.

VÅRT ENGAGEMANG

Garanti: 2 År

DINA OMDÖMEN

PRODUCTREVIEWSSTAFFTITLE