Under rådande omständigheter så kan vi ha längre svarstider och mer begränsade telefonmöjligheter. Maila kundservice_online@decathlon.com så svarar vi så fort vi kan.
Referens : 8353819
Lägg till min önskelista
Produkten är redan tillagd
KROPPSVIKTSTRÄNING - TILLBEHÖR

Dörrtrapets Pull up bar 100 cm DOMYOS

DOMYOS
4/5
Decathlon
tills 279kr -%

Från

279kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
* Från så långt lagret räcker
279kr -%
Innan0krNu279kr**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Sedan den

* Från Till

* Försäljning från till Så långt lagret räcker
Kolla tillgänglighet
Vårt hängivna styrketräningsteam har designat dörrtrapetsen för enkel träning hemma. Vill du slippa en krånglig montering och börja träna direkt?Dörrtrapetsen Pull Up Bar: du fäster den utan verktyg, för effektiv träning av överkroppen.
GRATIS frakt till din Decathlonbutik
GRATIS frakt till ombud vid ordrar över 299kr
(gäller endast varor som kan skickas till ombud)
GRATIS returer
Boka online
Hämta inom 2 timmar
Betala online

Produktens fördelar

Soliditet Tål 100 kg utan fästskruvar och 130 kg med skruvar.
Mångsidighet Träna rygg, arm- och magmuskler med ett enda redskap!
Monterbarhet/Demonterbarhet Monteras enkelt utan verktyg med fästsytemet.
Kompakthet Ryms enkelt under sängen eller i ett skåp.

Teknisk information

Dörrtrapetsen som passa i alla hem!

Ofta måste du kompromissa med heminredningen när du har träningsredskap hemma.Dörrtrapetsen är diskret och passar i alla hem!Med trycksystem som inte kräver fästskruvar.Resultatet?Du får en stark rygg och slipper göra hål i dörrkarmen.

Hur monterar du din dörrtrapets

Tar du grepp om stången genom att vrida den mot dig?Då kan du göra övningarna med handflatorna mot stången.För att utföra övningarna med handflatorna riktade mot dig (supinerat grepp), ställ dig på andra sidan stången.På så sätt så förblir stången åtdragen.

En dörrtrapets för mångsidig träning

När du styrketränar med dörrtrapetsen stärker du alla överkroppens muskler genom olika pull-up övningar:biceps, ryggmuskler, axlar, bröstmuskler och även magmuskler.Supinerat grepp (handflatorna vända mot dig), tränar främst biceps.Pronerat grepp (handflatorna framåt), fokuserar mer på ryggmusklerna.Hur tränar jag magmusklerna?Lyft knäna när du gör övningarna!

Hur börjar jag göra pull-ups?

Att lyckas lyfta sin egen kroppsvikt är den första utmaningen när det kommer till träning med kroppen som redskap.I början kan du använda gummiband som avlastar en del av kroppen.När du väl bemästrar tekniken kan du istället använda vikter för att öka svårighetsgraden.

Mått och användning:


Justerbar längd från 95 - 120 cm, diameter 30 mm.Tål 100 kg utan fästskruvar, och 130 kg med fästskruvar.
Du kan fästa en motståndsrem för att variera övningarna.
OBS! Kontrollera att väggarna är stabila innan du fäster trapetsen! Undvik gipsväggar!;)

Se fler Se färre

Material och råd

Komposition
Struktur
100.00% Stål
Skum
100.00% Nitrilgummi (NBR)
Kork
100.00% Termoplastisk polyuretan
Begränsad användning: Maximal användarvikt: 130 kg med fästskruvar, 100 kg utan

Vårt engagemang

Så testas produkten Alla dörrtrapetser har testats och godkänts av våra användare och ambassadörer innan de finns i butikerna.
Garanti: 2 År

omdömen

ProductReviewsStaffTitle